Diagnoza psychologiczno – pedagogiczna • Badanie gotowości szkolnej dzieci rozpoczynających naukę w klasie I • Specyficzne trudności w uczeniu się: dysleksja, dysortografia, dysgrafia, dyskalkulia, • Ogólne trudności edukacyjne • Diagnoza dziecka zdolnego. Diagnoza psychologiczna:
Diagnoza logopedyczna:
Konsultacje psychologiczne (dla rodziców, nauczycieli, młodzieży, dzieci) • Sprawy wychowawcze – jak towarzyszyć dzieciom w rozwoju, problemy wychowawcze i ryzykowne zachowania, • Trudności społeczne i emocjonalne dzieci i młodzieży, • Trudności edukacyjne, • Problemy rozwojowe, wychowywanie dziecka niepełnosprawnego, Praca i wychowywanie dziecka zdolnego. Konsultacje pedagogiczna (dla rodziców, nauczycieli, młodzieży, dzieci) • Sprawy wychowawcze– jak towarzyszyć dzieciom w rozwoju, problemy wychowawcze i ryzykowne zachowania, • Efektywna nauka – jak organizować proces uczenia się, • W związku z problemami dyslektycznymi, trudnościami z nauką matematyki, • W związku z problemami w nauce wynikającymi ze stanu zdrowia, • Dla nauczycieli w związku z potrzebą tworzenia planów terapeutycznych. Konsultacje logopedyczne (dla rodziców, nauczycieli, młodzieży) • Konsultacje dotyczące informacji z zakresy rozwoju mowy dziecka i profilaktyki wad wymowy. |